Tietoa meistä

AboaTEK on varsinaissuomalaisten tekniikan akateemisten oma foorumi, jossa teknisyys ja kiinnostus tekniikkaan yhdistää. AboaTEKin kautta voit tutustua naisiin yli yritysrajojen ja verkostoitua teknisen taustan omaavien naisten kanssa sekä saada arkeesi mukavaa ajanvietettä. Toimintamme koostuu yritysvierailuista, lounaista, lukupiiristä, liikunnallisista kokeiluista sekä muusta yhteisestä tekemisestä.

Hallitus 2023

Hallituksemme koostuu viiden energisen tekniikan naisen ydintiimistä. Puheenjohtajana toimii Hanna Komu, rahastonhoitajana Liisa Rapeli-Likitalo ja hallituksen varsinaisina jäseninä Saila Collan, Aleksandra Jantunen ja Pirkko Paavola-Häggblom.

Jos sinulla on kysyttävää tai palautetta toimintaamme liittyen, ota toki yhteyttä! Hallituksen tavoittaa sähköpostitse osoitteesta aboatek.turku@gmail.com.

Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Terveisin,
AboaTEKin hallitus vuosimallia 2023

Yhteistyö